mag ik effe reclame maken?

• Ann B.

Ja, ik snap er ook niks van. Mijn bericht was helemaal niet cynisch bedoelt. Ik vind het fijn dat John zijn bedrijfje hier erkenning krijgt en dat er mensen zijn die hun ervaring met John zijn bedrijf hier kunnen neerzetten. Het kan alleen maar helpen voor diegenen die in de toekomst er ook aan denken om via John iets te regelen!

Veel succes nog met je bedrijf, John!

Groetjes,

Ann :)

• het bakkertje uit chemainus

toch wel wat vreemd die reacties hoor. (niet kwaad bedoeld John) maar toen ik een aantal malen duidelijk maakte dat ik op vancouver island een splinter nieuwe brood en banket bakkerij had neer gezet en dat ik een jaar (alweer) geleden opende. nou toen was het geklaag om niet goed van te worden.

heb trouwens heel leuke en fijne reacties gehad van nederlanders die mij op dit bullitin board wel zagen zitten. bedankt en tot ziens.

volgens mij zijn er een aantal negatievelingen die altijd commentaar moeten hebben vooral wanneer het ongepast is.

John veel succes met je zaak en dat er maar veel positieve reacties mogen komen.

kees

utopia bakery cafe

chemainus, bc

vancouver island

en ja, het gaat goed hoor hier met de klandizie

• Ada

Fijn Kees dat het goed gaat met je bakkerij. Toen ik de reacties op het bedrijf van John zag moest ik eerlijk gezegd meteen aan jou denken. Ik weet nog wel dat jij nogal wat negatief commentaar kreeg omdat je reclame zou maken. Misschien scheelt het als een ander het voor je doet. Wie zal het zeggen. In elk geval, fijn voor zowel jou als John dat het jullie goed gaat en dat mensen enthousiast zijn.

Zo zie ik Ben uit Chemainus bijvoorbeeld nooit meer op de site. Die kreeg ook nog weleens commentaar dat hij geen reclame mocht maken. Jammer, hij was ook altijd zo enthousiast en behulpzaam. Wij hebben nog in zijn tuin gekampeerd met onze camper, hij dacht er toen over om een soort boerencamping te beginnen.

Ik lees in elk geval graag over jullie wel en wee.

Groetjes, Ada

• Ann B.

Hey Kees,

Misschien dat iemand anders wat reclame voor je moet maken, dan werkt dat misschien beter? ;):D Wie is er al bij Kees geweest en wie vindt het daar gezellig? (dit is niet verkeerd bedoelt, he)

Kees, ik wens ook jou het allerbeste met je bakkerij en ben blij te horen dat het je daar goed gaat. Als mensen mij e-mailen in verband met een reisje door BC, dan laat ik hen ook weten dat er een leuk Nederlands bakkerijtje is in Chemainus. ;)

Nog veel succes ermee, Kees!

Groetjes,

• Berry

Eigenlijk is het ook grote onzin,omdat er tussen Spam,en het af en toe vertellen dat iemand hier een bedrijfje runt nogal een verschil zit.Net of je daar steenrijk mee wordt.

Of je nou John(footprint) noemt,of Cees(het bakkertje),of Ankie en Willem(bakkerij) of kees met zijn Motel in Gravelbourg SK,of Ricky's B&B in Lacombe.

Iedereen die bij ons komt,en naar Canada gaat,geef ik alle info mee over deze fantastiese mensen!

Leuk toch!

Berry

bedankt ada,

ja ik zie Ben en zijn vrouw af en toe wel eens. ze komen dan langs voor een echt oud hollands volkoren brood of een mokka taart. afgelopen zaterdag nog even bij ze langs geweest met de harley davidson, maar ze waren helaas even weg. toen maar even in duncan bij de micro brewery in downtown langs geweest waar ze echt heerlijk bier hebben.

oh en ben en patty (zijn vrouw) wonen niet in chemainus, maar een eindje ten zuiden van duncan dicht bij mill bay.

groetjes

kees

dedankt ann,

ben op zoek naar mensen die af en toe iets positiefs over mijn bakkerij kunnen vertellen.

ik betaal met koffie en verse krentenbollen. lol

kees

en berry,

waar zit jij in canada?

kees

• Ann B.

LOL, ik wil best zelf wel eens langs komen! :D Dat zal er in de toekomst wel eens van komen, Chemainus is zover nu ook weer niet van Vancouver, he. Ik zal super reclame maken voor je, dus zorg maar dat je je beste gebakjes tevoorschijn haalt. :p Die krentenbollen klinken al super! ;)

Groetjes,

• marjolijne

Hoi Cees,

wij vertrekken eind volgende week (dat klinkt al veel beter dan eind van de maand nietwaar) naar Vancouver, we maken een leuke trip en varen dan over Vancouver Island. het is de bedoeling om ook in chemainus een stop te maken. waar zit jullie zaak precies? 2 jaar geleden zijn we wel door chemainus gewandeld maar heb toen niet bakkers gelet eerlijk gezegd (maar toen zat je er misschien nog niet). wij komen dus wel een koppie koffie halen hoor.

groet,

Marjolijne