mag ik effe reclame maken?

• Rolf Kruger

Hoi Kees,

bedankt voor die tip over de micro-brewery in Duncan. Ik kwam hierdoor op een site met allemaal micro-breweries in British Columbia en als betere bieren-liefhebber meteen maar eens het een en ander genoteerd.

Vrijdag gaan mijn vrouw en ik een camperreis door British Columbia begeleiden. Het laatste stuk van de reis gaat over Vancouver Island dus we zullen degenen die rond die tijd een beetje heimwee hebben even naar jouw zaak sturen en zelf zullen we uiteraard ook even een kijkje komen nemen,

Groetjes,

Rolf

• Berry

Ik zit met Canada in Lochem.Das een hint,maar ik maak geen reclame,want in Nederland sta je gelijk op The List!

Have fun!

Berry

• Berry

Ga ook is kijken bij de old dutch Inn op 2690 Island Highway in Qualicum Beach.

Een Motel in stijl met een authentieke hollandse ambiance,en ze dragen er oerhollandse klederdracht,en ze serveren er allerlei hollandse produkten.

of kijk ff op hun site:

www.olddutchinn.com

Veel plezier!

Berry

• het bakkertje uit chemainus

hey berry,

zeg effe hi tegen nico gaze van de “echte bakkers” hij heeft een bakkerij in Lochem.

kees

• Ada

Ja natuurlijk, het was bij Duncan waar Ben en zijn vrouw wonen. Duncan met de totempalen, is het niet? Ik was even in de war. Als je ze weer ziet, wil je ze de groeten doen?

• Berry

Klopt,zal ik doen,Nic z'n zoon heeft het overgenomen!

Berry

• Monique

Jammer dat ik niet wist dat er een Ned. bakkerij zit in Chemainus, want dan was ik zeker even langs gegaan.

Ik vind het absoluut niet storend als er ‘reclame ’gemaakt wordt, ten slotte gun je een ieder die een nieuwe start maakt in het buitenland en kans op succes, toch?

En iedereen heeft nog altijd de keuze om wel of niet ergens heen te gaan of te kopen..gelukkig maar!

Ik ben overigens wel benieuwd naar de beweegredenen van de emigranten..van John heb ik al iets gelezen op een andere site(inc. deel weblog) en de ervaringen van het leven in Canada!?

Monique

• Gerard -W

Hallo Kees,

Een persoon is altijd wel positief over jou bakkerij en dat is Alie uit Meppel,

zij is vorig jaar bij jou geweest en ik moest je de hartelijke groeten overbrengen, ook moest ik vragen of het met het rijbewijs (of paspoort) nog goed gekomen is.

• Berry

Hoi Monique.

De meeste reden die je hoort van emigranten.

Lasten.

Stress.

Mentaliteit.

Respect.

Vrijheid.

Trouwens,in Parsville zit een Nederlandse klompenmaker,in Courtenay zit een Nederlandse kruidenier,In o.a Sooke,Victoria,Duncan zitten nederlandse B&B,In Qualicum een Dutch Inn Motel.In Victoria een Nederlandse bakkerij & Koffieshop,de Dutch pannekoekenhuis in Victoria,Echo Valley vineyards in Duncan, dit is een Nederlandse wijngaard van de familie Brennink.

De Fairfield Bakery staat bekend om zijn beste Nederlandse Marsepein.

En zo zijn er natuurlijk nog wel een hoop,maar dit is al wel leuk,want die zitten er al jaren!

Groetjes,

Berry

• het bakkertje uit chemainus

ja, nog bedankt, het rijbewijs is inderdaad aangekomen en ben nu in het trotse bezit van een hypermodern nederlands paspoort

kees