Nee.
Voor zover ik weet hoef je je niet et legitimeren…….
Zou niet eens een heel gek idee zijn…….
DD
Groot gelijk Noortje. Een keer netjes uitleggen, waarom het doorverkopen van parkspassen op dit forum niet echt gewardeerd wordt, lijkt mij ruim voldoende. Ik zou het erg jammer vinden, als bepaalde mensen hun ervaringen niet meer op het prikbord met ons willen delen alleen omdat ze na hun eerste post gelijk totaal afgemaakt werden.
Dus Mariet, laat je niet afschrikken en doe alstublieft verder mee op dit prikbord. Met name jouw aangekondigde tips over reizen met een handicap lijken me erg waardevol voor dit prikbord.
Groetjes,
Franziska
Zucht, een tijdje hier niet geweest vanwege vooral dit soort dingen, het te koop aanbieden van een Park Pas……….. het is al vaak gezegd, maar gewoon te belachelijk voor woorden dat je het al in je hoofd haalt om die pas te koop aan te bieden……… Er is dus nog niets verandert en als ik dan ook nog eens jouw reactie lees Ikal, nou daar zakt dan meteen mijn broek weer vanaf, lees je post nog maar eens zelf een keertje na en hopelijk zie je dan in dat dit kant nog wal raakt, tjonge tjonge wat triest, maar daar zal jezelf ongetwijfeld anders over denken. Ga jij lekker door met de wijsneus uithangen en het betwetertje spelen, veel plezier, koop er een brood voor, ik heb voor de komende tijd alweer genoeg onzin gelezen. Tot volgend jaar misschien………….Ikal schreef:
>
> Wat een onderwerp!! Ja mijn vriendin heeft die pas ter
> overname aangeboden, op mijn verzoek! Is er de één of andere
> wijsneus die het allemaal wel weet en een ander de les zo
> nodig moet lezen! DD, je moet in het onderwijs gaan! En dan
> nog een paar lastige klantjes in je klas, kun je daar je
> lusten op botvieren! Volgens mij is dit een openbaar forum,
> waarop iedereen naar eigen behoefte en inzicht z'n ei kwijt
> kan en niet zit te wachten op de één of andere wijsneus! En
> als iemand toevallig iets schrijft met hoofdletters, DAN MOET
> HIJ/ZIJ DAT LEKKER ZELF WETEN! En als je er niets over wilt
> weten of lezen, kun je gewoon doorklikken hoor, niets mis
> mee, maar dan kwets je ook niemand! En er worden hier volgens
> mij ook nog appels met peren vergeleken! Ja als je meerdere
> malen van zo'n pas gebruik kan maken, moet je dat vooral
> doen, of…. zou je dan in principe niet elke keer een nieuwe
> pas moeten kopen?? Dan ben je een kanjer en zal de “natuur”
> je dankbaar zijn en dan praten we niet over de
> luchtvervuiling die zo'n persoon veroorzaakt met het vliegen!
> Nou, zeg het maar was er nog iemand die zo'n pas tegen
> gereduceerde prijs wilde hebben?? Kunnen zij die
> BELANGSTELLING hebben reageren, de rest is ballast!
> Groet van Ikal!
oke dan ik zal vertellen wat onze ervaringen zijn,
mijn zus zit in rolstoel kan nog staan en paar meter lopen,dus afhankelijk van gehandicapten washrooms.
Ben met m'n zus en haar man 18 dagen met grote camper van Cruise America wezen touren.
het douchen in camper was geen optie.
we hebben op een camping een plastic stoeltje gevr en gekregen maar de ruimtes zijn zo klein,kon niet naast haar of achter haar komen,het was echt behelpen. het vreemde wat ik vond is dat er wel op verschillende campings een grote gehandicapten toilet was maar geen douche gelegen heid.
we zijn vanaf Calgary ,Banff ,Golden richting Vancouver gegaan en terug via Whistler en de Icefield Parkway,weer naar Calgary.
De camping Whistlers in Jasper hadden ze speciaal gebouw alleen voor gehandicapten.toppie Als er belangstellenden zijn voor namen van campings dan wil ik het wel via mail geven.Verder was er op veel locaties geweldig geregeld ook de kabel baan in Jasper kon met rolstoel,en op de Athabasca gletscher kon ze zelfs met kleine rolstoel bus naar de locatie en daar weer met lift in de snowcoatcher geweldige ervaring.het parkeren was ook nog wel eens moeilijk met z'n grote bak,in Vancouver Gore street China Town ook kunnen parkeren ,maar ook 1 x niet in de vakken dus een bon! in Calgary mag je op parkeer plaats buiten China Town parkeren betalen voor 1 plek.de parkeer wacht gevr.
nu als er mensen zijn die nog meer willen weten dan wil ik wel persoonlijk mail doen.
en verder hebben we een fantastische vakantie gehad ondanks alles.
met vr gr mevr.Marietje
Excuses Ada, misschien had ik beter “bijna niemand” kunnen schrijven want het aantal reactie's was niet echt overweldigend.
Ben er intussen achter (dankzij A.M. Verwey en DD) dat Canada, net als de USA, wel een persoonsgebonden parkpas heeft maar, in tegenstelling tot de USA, controle hierop achterwege laat.
Het lijkt Nederland wel, barstensvol regeltjes maar geen handhaving :-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?