Dat weten we nu wel Maria.
Nogmaals de tip van de week, begin je eigen prikbord/forum en stort je daar volledig op, dan wordt het hier weer een stuk leuker.
CANADIAN MOOSE!!!!!!!!!!!!!!
Canadian Moose schreef:
>
> mol schreef:
> >
> > Moose….heb je al gesolliciteerd?
> >
>
> Yep en aangenomen!!!!!!!!!!! De doorslag gaf mijn opmerking
> dat ik een hele goede tip voor ze had, namelijk een levendige
> Nederlandse handel in parkpassen.
>
>
> > En weet je in het digitale tijdperk werken we niet allemaal
> > meer met een plakboek…zucht!
> > En een tip=een tip, Moose.
>
> Wat een slimme opmerking, volgens mij word je vast wel eens
> moe van jezelf.
>
> Maar dan heb ik ook nog een tip: scan je pas lekker in en
> gebruik m als achtergrond voor je bureaublad, heb je er nog
> jaren plezier van en je bent verder niemand tot last.
Fijn dat je bent aangenomen, en weet je, slim=slim, verschil moet er zijn namelijk.
Nee, ik wordt niet moe van mezelf, maar van mensen zoals Canadian Moose die nooit op kunnen houden over wat wel en niet te doen met een parkpas!
Ik kan mijn parkpas niet meer inscannen of inplakken of whatever….deze is al niet meer in mijn bezit….nog niet goed gecontroleerd bij de ingang…vreemd dat ze hebben aangenomen?
Maria schreef:
>
> bij klachten over
> mij : wendt je tot de forum baas
>
Nee Maria, ik ga me niet tot de forum baas wenden, ik ben oud en wijs genoeg om mezelf te redden.
Wat ik wel verwacht is dat de forum baas de mensen aanspreekt op zaken die niet kunnen, dus bijvoorbeeld handelen in parkpassen, binnenkort komt de forumbaas dus wel bij jou op bezoek.
Fijn weekend!!!!!!!!!!
Een bericht aan alle prikbordgebruikers:
Het prikbord is er om vrijelijk te kunnen discussieren. Meningsverschillen helpen die discussie juist op gang en bevorderen een beter inzicht.
Tot dusverre was het thema van de parkpassen een veelvuldig weerkerend onderwerp om over van mening te verschillen. Eén van de gebruikers heeft ons er echter - terecht - op gewezen dat het doorverkopen van parkpassen illegaal is. En dus moeten wij niet meer van mening wíllen verschillen. Doorverkoop is in strijd met de Canadese wetgeving en benadeelt het onderhoud van de Canadese natuur.
Of er een goede controle is op het gebruik van die passen en of de Canadezen zélf zich wel aan de regels houden doet er dan niet meer toe.
We doen er met zijn allen goed aan deze wetgeving te respecteren.
De prikbordbezoekers wordt verzocht af te zien van het aanbieden van parkpassen of het propageren van de doorverkoop daarvan.
Bert
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?