Groepsreizen Oost Canada (nova scotia/newfoundland

  • Ildi

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar groepsreizen voor Oost Canada, bij voorkeur naar Nova Scotia en/of Newfoundland.

    Ik hoop op enkele tips van kenners, bij voorkeur busrondreizen.

    Ik hoor graag van jullie

    groet

    Ildi

  • Martin

    Heb er geen ervaring mee (busreizen), maar via www.canusa.de zijn er een zestal te boeken in Atlantisch Canada. Deze reisorganisatie staat in ieder geval goed bekend.

  • Ton

    waarom een groepsreis per bus, Canada is juist een land om b.v. met een camper te ontdekken.

  • Danielle

    Ja Ton daar heb je gelijk in, maar niet iedereen wil/kan dat om diverse redenen.

    En dan is zo'n georganiseerde busreis vaak wat laagdrempeliger.

  • Ildi

    Ja, inderdaad dat zou ik ook heel graag doen (met een camper), maar niet in mijn eentje….., dus zou een groepsreis een mogelijkheid zijn om Canada te zien, ook als is het niet de meest ideale manier….

  • Ton

    IIdi

    ik begrijp je probleem, alleen met een camper kan wel, maar is niet optimaal voor een fijne vakantie.

    Ik heb je probleem voorgelegd aan xxx. wellicht kunnen zij iets bedenken.

    Ton

  • eva

    Ik snap ildi wel, een camperreis doe je niet in je eentje. Vertel eens, zou je een reisgenoot zoeken, als je wat meer info neerzet, wellicht ben ik geintresseerd.

  • Ildi

    hoi eva, ik reageer liever persoonlijk op je vraag en bij voorkeur niet via dit forum.

    als je me een mailadres geeft zal ik je vraag beantwoorden..

    Ildi

  • John

    Hoi Ildi,

    mag ik vragen hoe avontuurlijk je wilt reizen?

    Een groepsreis (kleine groep) gecombineerd met (meerdaagse) wildernis expedities?

    Het goede van een groepsreis is dat je (logistieke) kosten kunt delen en hierdoor samen op plekjes te komen waar zelden mensen zijn geweest (of ooit zullen komen). Denk bijv. aan kosten voor het charteren van een boot of een watervliegtuig.

    Denk niet gelijk aan ‘survival achtige’ toestanden, al is een redelijke conditie wel gewenst natuurlijk. Wij hebben dit soort groepsreizen in het verleden zelf ondernomen met een Canadese organisatie, en ondanks dat we het liefst alleen reizen is dit ons altijd erg goed bevallen.

    Groetjes,

    John.

  • eva

    Ha lidli,

    zie boven voor mijn emailadres

    john,

    kan je mij enkele reisburo's noemen die reizen aanbieden zoals door jouw beschreven?

    thanks