Thanks people!
Met de waslijsten aan wat er te doen is, en hoe we de vakantie kunnen indelen naar natuur, musea, actief etc. blijkt inderdaad dat 3 weken echt niet te lang is.
Wij zullen ons opperbest vermaken.
Groet,
Ilona
Hoi Gerard,
Valt nog wel mee,door de weeks is het nog wel is op en af,eigenlijk mogen we niet klagen en loopt het constant door.Wat we op dit moment hebben is veel catering buiten de deur.Ook hebben we veel lezingen over Canada,live muziek uit Canada en onvoorstelbaar veel koppels die emigreren naar Canada. Daarnaast zadel ik iedereen nog op met Roadmaps,vakantie gidsen,en ander info over de verschillende provincie's indien voorradig!
Laten we hopen dat de economische malaise er gauw opzit,dan kun je weer die kant op!
Je zuster heeft dan prima vooruitzichten,kan ze haar broer niet gebruiken om de koffers te brengen!
Komt wel weer goed!
Groeten,
Berry
Hoi Ilona, 3 weken is echt niet te lang en eerlijk gezegd heb je al die pretparken niet eens nodig om de kinderen te vermaken. Mijn eerste keer in Canada was met 13 jaar en dat waren 4 weken, maar ik wilde niet eens terug.
Vroeg op pad gaan, dan heb je onderweg tijd om overal te stoppen. s'Avonds barbequen en de kinderen mogen het vuurtje opstoken. Meteen na aankomst naar de Canadian Tyre om wat spullen als badmintonsets, opblaaskano, slingshots en dergelijke te kopen en je zult geen last van ze hebben!
Heel Canada is geschapen rondom de toeristen en overal is ruime keuze aan activiteiten.
Alvast een fijne vakantie gewenst!
3Weken te lang????
Ik ga samen met mijn zoontje van 9.Wij blijven 6 weken in de BC.En dat lijkt mij zelfs al te kort.
Ik heb zoveel wat ik wil zien en opgeschreven.Ben steeds op google earth aan het kijken.
Wij gaan ook op family bezoek en mijn moeder komt ons ook opzoeken.Wij gaan ons niet vervelen.
Ben er nog nooit geweest,misschien is er wel nix aan,maar mijn gevoel zegt dat het goed is.
Veel plezier op jullie vakantie.
gr.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?