familie zoeken in canada

  • F.J.Landzaat

    Bedankt voor de tip gelijk bericht verzonden . Verder gebeld naar William Schulz en drie andere Schulz personen maar helaas geen fam. dus verder met zoeken.

  • F.J.Landzaat

    bericht verzonden . gebeld naar William Schulz en drie andere Schulz personen maar helaas geen fam. dus verder met zoeken.

  • F.J.Landzaat

    Wie heeft ernog tips voor mij om mijn nicht in Canada te vinden!

    alvast bedankt voor het mee denken.

  • Gerard001

    Wat heb je zelf allemaal al ondernomen om je nicht te vinden. Ik bedoel er zijn zoveel mogelijkheden. Emigrantenfora, schrijf radiostations in canada , Dutch emigranten magazine, was ze bij een kerk aangesloten die je kunt aanschrijven. googlen maar.

    TIP: Holland Calling-Anke Dekker

    phone 403-483-6327

    Vancouver BC

    of kijk goDutch.com

    bussinessdirectory

  • F.J.Landzaat

    bedankt weer ga er mee aan de slag je hoort tzt ervan ik heb zelf al brieven naar de vermoedelijke gemeente gestuurd en via tel.gids gebeld maar nog zonder succes.

  • azim

    Rahanna

    Ik ben Azim woon in Suriname ik heb een zus die in canada woont die heet rahanna en heeft ook een zoon die heet rayen mijn zus is afkomst van uit Guyana wie kan me helpen om haar te vinden.

  • Luc

    Beste,

     In beginjaren 1970 ontmoette ik Leo O'Brien, die een broer heeft die Kevin heet in Griekenland.

    Hij vaarde mee op een boot die Andromeda heette, ikzelf werkte op een yacht Pax, een driemaster.

    Wij lagen aangemeerd in de haven van Pireaus bij Athene.

    Graag had ik wat nieuws van hem vernomen. Zijn adres was vermoedelijk East Vieuw Pointe Claire Quebec

    Zijn vader werkte toen op de luchthaven.

    Dank bij voorbaat als U mij zou kunnen helpen opnieuw contact te maken met Leo

    Mvg

  • Luc

    Luc

    Beste,

     In beginjaren 1970 ontmoette ik Leo O'Brien, die een broer heeft die Kevin heet in Griekenland.

    Hij vaarde mee op een boot die Andromeda heette, ikzelf werkte op een yacht Pax, een driemaster.

    Wij lagen aangemeerd in de haven van Pireaus bij Athene.

    Graag had ik wat nieuws van hem vernomen. Zijn adres was vermoedelijk East Vieuw Pointe Claire Quebec

    Zijn vader werkte toen op de luchthaven.

    Dank bij voorbaat als U mij zou kunnen helpen opnieuw contact te maken met Leo

    Mvg

  • christina

    wie kan mij helpen,

    ik ben op zoek naar Alfi en Patricia Toelen, vader is oorspronkelijk uit België naar Canada vertrokken en de mama van Alfi noemde Agnes, maar is helaas jong verongelukt, het enige dat ik nog weet is dat zij iets met hout deden.

    Dit was familie van mijn stiefmama en zo heb ik deze mensen in Antwerpen leren kennen, zou ze zo graag nog eens terugzien.

    Hartelijk dank en hopelijk vind ik ze weer

  • christina

    wie kan mij helpen,

    ik ben op zoek naar Alfi en Patricia Toelen, vader is oorspronkelijk uit België naar Canada vertrokken en de mama van Alfi noemde Agnes, maar is helaas jong verongelukt, het enige dat ik nog weet is dat zij iets met hout deden.

    Dit was familie van mijn stiefmama en zo heb ik deze mensen in Antwerpen leren kennen, zou ze zo graag nog eens terugzien.

    Hartelijk dank en hopelijk vind ik ze weer