familie zoeken in canada

  • Ankie

    De enigste die ik kon vinden en dan was het nog wel met een extra s achter de naam?

    http://www.canada411.ca/search/?stype=si&what=welleman&where=&x=41&y=4

  • Bogaert Michel

    Wij danken voor het antwoord (www.canada411.ca) Het zou ons plezieren mochten wij een e-mail adres van deze persoon mogen ontvangen.

    De broers van Felix Welleman zijn geëmigreerd omstreeks 1920 en noemden: Francois en Jozef. Jozef had geen kinderen en Francois had er 4. 3 dochters en 1 zoon Jozef .

    De broers waren afkomstig van Kerksken Oost-Vlaanderen België. De vrouw van Francois is afkomstig van Haaltert Oost-Vlaanderen Belgïë. De zoon heeft zijn legerdienst in Duitsland gedaan.

    Wij zouden het op prijs stellen mochten wij verder nieuws ontvangen.

    Gemeende groeten.

    Kleinkinderen Felix Welleman

  • Berry

    De mensen kwamen meestal via pier 21 in Halifax,Nova Scotia binnen,daar hebben ze ook een archief,neem is contact met hun op!

    Canadian Museum of Immigration at Pier 21

    1055 Marginal Road, Halifax, NS B3H 4P7

    T : 902-425-7770

    F : 902-423-4045

    Toll Free:1-855-526-4721

    info@pier21.ca

    Succes!

    Berry

  • Gerard

    Ik heb voor uw gevonden in richmond, werkzaam bij het Cambie community centre,

    Alexis Alblas en Susan Alblas.

    email

    cambie@richmond.ca

    stuur eens een mail, misschien kunnen zij je verder helpen

    Tip-Schrijf ook eens kerken aan in Richmond, of the Windmill Herald. Dit is een krant voor hollandse emigranten in noord amerika. kijk op www.godutch.com

  • jans offerein

    wij zoeken mr mrs Peter Leppart generaal Delivery Gowonstown N.O.G-IYO 05 ont canada wie wil ons helpen zoeken b v b dank fam jans offerein dissel 3 7921de zuidwolde nederland

  • aofferein

    op zoek naar gerrit ten hoeve

  • j bosma

    ik zoek de famiely stelwagen in de buurt van ontario ik weet dat er een BILL STELWAGEN is en een JUDY STELWAGEN is dat zijn kinderen van GRIET STELWAGEN …….. EN JAAP STELWAGEN die is overleden.

  • Hans en amanda

    Hallo allen die zoeken naar familie

    Wij zelf hebben familie van mijn man in Canada gevonden toen we bezig waren met de familiestamboom van mijn man, ook daaruit kun je veel halen. Het hangt er soms wel ook een beetje vanaf of je een aparte naam hebt dat vergemakkelijkt het zoeken vaak wel. Even wat telefoontjes eraan gewaagd en reeds meerdere jaren ontmoeten wij elkaar over en weer, geweldig gewoon.

    Succes allen met het zoeken van jullie familie.

  • Annemiek Troost-Geverding

    Hallo,

    Ook ik heb door het zoeken naar mijn stamboom familie in Canada ( Vernon en Toronto) gevonden.

    Dit was een grote verassing, daar we al 3 keer eerder in Canada waren geweest,en toen niet van hun bestaan wisten. We hebben sinds 1,5 jaar regelmatig contact, en eind volgende maand vertrekken we voor de 4e keer naar West Canada, waar we dit keer elkaar face to face zullen ontmoeten ! Het wordt zo toch wel een vakantie met een bijzonder tintje.

    Groetjes Annemiek

  • mjb

    J. Bosma,

    Ik heb een B. Stilwagen gevonden (www.411.ca) Maar dat is in Semans SK . Phone 306-524-2075. Misschien kan je er een telefoontje aan gokken