goede wegenkaart west-canada

  • Berry

    Hoi Sebas,

    Als je me jullie adres stuurt naar info@mondani.nl komt dat wel goed!

    Ik hoor het wel

    Gr,

    Berry

  • Theo

    ik heb op het vliegveld in Edmonton de Alberta road atlas gekocht, koste in 2007 $ 19,95 is een kaart van Map Art, staan de kleinste rotweggetjes op, ideaal dus.

    Staan tevens toeristische tips in.

    Tevens vermeldingen van alle wegnummers noem maar op, de schaal die ik had was 1:500.000.

    succes

  • Simone

    Hoi Berry,

    Ik heb ook wel interesse in de roadmaps van BC en Alberta.

    Mag ik je ook een mailtje sturen via info@mondani.nl?

    Groet Be@u

  • Berry

    Hoi Be@u,

    Ja hoor,geen enkel probleem!

    Ik hoor het wel

    Gr,

    Berry

  • Francis

    Hoi Berry,

    Geweldig bedankt voor de roadmaps & de magazines van BC en Alberta.

    Francis

  • bert/lelystad

    Hey Berry, ben je nu nog niet uitgedeeld ??

    Ik geloof dat je al jaren vele mensen blij hebt gemaakt met kaarten.

    Ook mij heb je enkele jaren geleden fijn geholpen met kaarten van BC en Alberta

    Keep up the good work !

    groet Bert/Lelystad

  • Berry

    Hoi Bert,

    Alles oké! Hahaha,nee klopt ben nog steeds niet uitgedeeld,ik bestel steeds nieuwe,en wacht maar af wat er komt en dat gaat nog steeds goed.

    Ik vind het ook geweldig dat ik er mensen mee blij kan maken,want wat is er nog mooier dan Canada.

    Gr.

    Berry

  • Chantal

    Hoi Berry,

    Mag ik je ook vragen om de roadmaps van BC en Alberta?

    We vertrekken volgende week naar Vancouver en gaan dan rondtrekken.

    Ik heb al veel tips van het forum gehaald om mijn route samen te stellen, echt super!

    Groet,

    Chantal

  • Berry

    Hoi Chantal,

    Als je me even je adres stuurt,dan gooi ik ze gelijk maandag op de bus!

    Gr,

    Berry

  • Paul Janssen

    Beste Berry,

    Ik richt mijn mail maar direct aan jouw aangezien jij de ‘welzijnswerker’ van dit forum lijkt te zijn. Jij weet alle wegen te bewandelen om aan FREE roadmaps te komen. Heb zelf ondertussen ook al pogingen ondernomen maar op de site van BC dien je een adres in Amerika of Canada te hebben om hiervoor in aanmerking te komen. Wanneer jij via een andere weg hier toch aan kunt komen houdt ik me uiteraard zeer aanbevolen. We hebben nog niet definitief geboekt maar we zijn wel al veel bezig met de eventuele route die we willen/kunnen gaan rijden per camper. We zitten daarom al helemaal in de voorpret. We zijn van plan om een rondje West Canada te nemen met daarin Banff/Jasper/Clearwater enz en nog enkele dagen tot een week Vancouver island. Heb daarnaast nog altijd geen keuze kunnen maken in de juiste campergids/roadmap/campgroundguide of iets dergelijks. Als jij ons aan iets bruikbaars kunt helpen of ons enkele handige tips zou kunnen geven zouden we hier erg mee geholpen zijn.

    Alvast bedankt voor het lezen van de mail.

    Met vriendelijke groet,

    Fam Janssen