goede wegenkaart west-canada

  • Berry

    Hallo Fam Jansen,

    Hier de welzijnswerker! Hahaha,geen probleem hoor,gewoon even jullie adres mailen naar ons en dan stuur ik het voor FREE op!

    Ik heb de roadmaps van alberta & BC,en ik heb een aantal infomagazines.

    Ik hoor het wel.

    Gr,

    Berry

  • Paul Janssen

    Beste Berry,

    Jij bent écht goed bezig en wat een snelle reactie. Jij moet wel aandelen hebben bij Canada promotions.

    Alle je bruikbare info is welkom.

    En alvast bedankt voor alle moeite, we vinden het echt super om zo op weg geholpen te worden.

    Paul Janssen

    Kloosterstraat 9

    5807 BN Oostrum (L)

    Met vriendelijke groet,

    Fam Janssen

  • Ellen en Yvonne

    Vorig jaar heb ik via internet geregelde, gratis campinggidsen toegestuurd gekregen; www.camping.bc.ca , www.gocampingbc.com ,ook kun je wel gidsen downloaden.

    Zowiezo via een soort vvv-site van Vancouver Island (weet niet meer precies welke) een hele stapel info gratis toegestuurd gekregen.

    succes met plannen.

  • Berry

    Hoi Paul,

    De volgende keer mag je me ook gewoon je adres even mailen hoor.Ik gooi het op de post,kun je vast warm lopen.

    Ja,ik ben altijd goed bezig,gaat ook om dit prachtige land!

    Gr,

    Berry

  • Berry

    Hoi Ellen & Yvonne,

    Jullie hebben een mooie vakantie gehad las ik! De gidsen van BC en Alberta zijn ook gratis,en ik doe er ook nog een roadmap van Alberta bij en BC,krijg je zo op de post.

    Hoef je ook niets down te loaden en met de nodige provincie gidsen erbij kan de voorpret beginnen.

    Gr,

    Berry

  • anneke

    Hallo Berry

    Ik zit te zoeken naar goede wegen kaarten en info voor onze à.s. reis naar west Canada. We vliegen naar Calgary en gaan vanuit daar rijden naar??? We hebben een huurauto, dus mocht je nog leuke overnachtingsplekken weten, dan houden we ons aanbevolen.

    Op internet zie ik jouw bekendheid met deze omgeving steeds weer naar boven komen.

    Kun je mijn adres ook doorgeven aan FREE zodat ook wij in het bezit kunnen komen van wat leuke informatie.

    Bij voorbaat heeeeel hartelijk dank.

    Groeten, Anneke van der Poel

  • yuri

    Hallo Berry,

    Ik ben erg geinteresseerd naar de wegkaarten van BC en Alberta. Komende juni ga ik met een camper een 3 weekse rit maken.

    Kun jij deze naar mij toe sturen?

    Yuri

  • Berry

    Hoi Mensen,

    Als jullie deze informatie willen moet je me even jullie adres sturen naar info@mondani.nl

    De nieuwe lichting voor 2012 is onderweg.

    Gr,

    Berry

  • Monique

    Hallo berry

    Als je het goed vindt stuur ik een bericht naar je mailadres. Wij gaan in juni nl met camper westcanada ontdekken. Ik begreep dat jij kaarten hebt. Grasg zoy ik die ook willen hebben

    Met vriendelijke groet

    Monique