muggenplaag?!

  • Jose

    Heeft iemand gehoord of ervaren dat er een muggenplaag rondom Jasper zou zijn? Begreep dat ik ter plaatse het beste anti-muggenspul kan kopen. Maar 's nachts zonder airco, is dat niet heel erg vervelend??

    Dank jullie wel!

  • Cees A

    De link tussen muggen en gebruik van airco zie ik niet direct. Hoe bedoel je dat ?

    Overigens, een airco maakt nog best wat geluid. En dat kan ook vervelend zijn. Of je bij dat geluid nog kunt slapen is persoonlijk.

  • Jose

    Ik was wat onduidelijk ja Cees, we hebben geen airco in de cabins/kamers. Soms scheelt het wel als je wel airco hebt minder muggen volgens mij. Maar nu dus alleen muggen ……

  • Cees A

    Ah, bedoel je het zo.

    Zou het niet zo zijn dat mensen in kamers zonder airco ramen open zetten om frisse lucht binnen te krijgen.

    En met die open ramen nodig je nu eenmaal muggen uit om binnen te komen.

    Mensen in een airco-kamer laten de airco frisse lucht naar binnen blazen en houden de ramen dicht. En dus automatisch de muggen buiten …………

  • Maria

    Jose Schreef:

    ——————————————————-

    > Heeft iemand gehoord of ervaren dat er een

    > muggenplaag rondom Jasper zou zijn? Begreep dat ik

    > ter plaatse het beste anti-muggenspul kan kopen.

    > Maar 's nachts zonder airco, is dat niet heel erg

    > vervelend??

    >

    > Dank jullie wel!

    deet cs kun je overal kopen en heb je op meer plaatsen nodig in Ca.

    met airco op de kamer zou ik ramen maar dicht houden of de airco uitzetten ivm de geluisoverlast

  • Grande Cache

    Ik woon hemelsbreed niet ver van Jasper, hier absoluut geen muggenplaag. Er zijn er zelfs veel minder dan vorig jaar. Het lijkt me dus sterk als er in Jasper sprake van een muggenplaag zou zijn.

  • Jet

    Koop gewoon ter plaatse, in iedere supermarkt verkrijgbaar, 2 flessen muggenspul van het merk Off Woods en je hebt geen last van muggen en ander stekend gespuis.

    Koop 1 grote fles voor in de auto / camper / huisje en 1 klein flesje voor in je rugzak voor onderweg. Voor kinderen is er ook een variant die minder stinkt.

  • henk

    Voorbij Jasper bij zitten veel muggen. Vooral bij de meren. Een bus off woods brengt wat verlichting

  • Bendá

    Muggen?!?! Praat me er niet van…..wr zinn eergisteren weer vertrokken vanuit Jasper. Ik heb op 1 been o geveer 20 bulten die giga jeuken. En we hebben het sterktste spul gekocht maar we lijken wel een 10 gangen- diner voor die beesten. En wat de airco betreft, in Jasper was het 's nachts 8 graden, geen airco nodig dus!

  • Hanna

    Is de muggenplaag nu op een hoogtepunt of heb je er augustus/ september net zoveel overlast van?

    Is er ook iets te krijgen om de jeuk/ bulten tegen te gaan, reageer zelf nogal heftig grote bulten en veel jeuk( scandinavië).

    Alvast bedankt