Beren spray

• Chrisje

Nee, het had iets te maken met de uitwerpselen…ik moet eens gaan googlen.

Het verschil tussen herten keutels en andersoortig dat zie ik nog wel…maar het verschil tussen een beer en een wolf? Of hond? En om het nu helemaal uit te pluizen op restjes van bessen…..

Zie die beer al staan grijnzen in de bosjes!

• Tom010

Deze blijft leuk :)

It is also a good idea to watch for fresh signs of bear activity. Outdoorsmen should recognize the difference between black bear poop and grizzly bear poop. Black bear poop is smaller and contains lots of berries and squirrel fur. Grizzly bear poop smells like bear spray and has little bells in it.

Gr. Tom

• Jos

Voor mijn hobby pluis in braakballen van Uilen uit , veel veiliger……………

Een leuk linkje naar gegevens :

http://www.mountainnature.com/wildlife/bears/bearsigns.htm

• Tom010

Jos Schreef:

——————————————————-

> Voor mijn hobby pluis in braakballen van Uilen uit

> , veel veiliger……………

Behalve als je die in beren territorium gaat zoeken Jos ;)

Gr. Tom

• Jos

Ik doe mijn best , maar moet mijn eerste uil in Canada nog tegenkomen :?

Hier in Nederland tientallen per jaar , maar de teller in Canada staat nog op nul .

• Tom010

Wij hebben bij Talbot lake in Jasper een aantal jaar geleden een enorme uil gezien, ik zou niet weten wat voor soort. Als het goed is heb ik daar nog foto's van, ik zal morgen eens zoeken.

Gr. Tom

• Jos

Linkje Canadese Uilen :

http://www.theowlfoundation.ca/species.htm

Ik ben benieuwd !

Jos

• Tom010

Net ff gezocht, het was in 2007 idd bij Talbot lake. De uil staat van achteren op de foto dus welk soort uil het is weet ik niet, als ik moet gokken zeg ik een grote grijze uil. Als je het leuk vind om de foto te zien geef je email dan ff in een prive bericht door.

Gr. Tom

• Rentia

Hoi Jos,

Nou als je in de buurt bent, zie er een bijna iedere dag rond zweven naast het huis op zoek naar….? Heb je de tijd zet ik een stoel voor je buiten en kan je er misschien op wachten. Weet niet waar hij/zij precies zit maar wel in de buurt. Je moet er wel even de tijd voor nemen en natuurlijk geduld!;)

Gr. Rentia

• Chrisje

Nu maak je ons wel nieuwsgierig Tom?

En Jos, gave hobby!