Nationale Park Pas (gezin) aangeboden

• an

Brenda..jij schrijft dat Marcel het goed uitgelegd heeft zodat jij dezelfde boodschap niet hoeft over te doen.

HOUDT JE DAAR DAN OOK AAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maria schreef:

>

> Brenda schreef:

> >

> > Jemig, Marcel, wat ben jij vriendelijk… Toppie! Ik had het

> > waarschijnlijk anders gedaan, maar ik ga er van uit dat je

> > boodschap overkwam, zodat ik niet ook nog dezelfde boodschap

> > hoef te geven…

> >

> > (45 euro = ongeveer $ 70… Mensen mensen… WAAR GAAT DIT IN

> > HEMELSNAAM NOG OVER?????)

>

>

> over geld Brenda, 45 Euro = een afhaal maaltijd bij de

> chinees:(

• Maria

Sjaak schreef:

>

> . Dus webmaster:

> bannen deze topic en verwijderen!!

Sjaak is webmaster in opleiding ??? (*-*)

• Sjaak

Maria schreef:

>

> Sjaak schreef:

> >

> > . Dus webmaster:

> > bannen deze topic en verwijderen!!

>

> Sjaak is webmaster in opleiding ??? (*-*)

Waar slaat dit op Maria?

Het begint op te vallen dat je een soort Story/Privé verslaggever bent die alleen in de topics verschijnt als er wat te zeuren valt. Zie topic over reisorganisaties/Travelhome.

Want als er dan een concrete argumentatie aan jou gevraagd wordt geef je vervolgens een week lang niet thuis…Beetje sneu.

En nou reageer ik niet meer want dat is precies wat je voor ogen hebt.

• Gralu

Sjaak ik ben het helemaal met je eens over Maria, saman met de mensen die hun parkpas willen verkopen, weg ermee.

• bert jansen

waar gaat het nou eigenlijk allemaal over!!

geniet van de parken en of het nou met of zonder een pas is die op een normale manier verkregen is doet er niet toe.

• v. Lunteren

Nou, daar gaat het nou juist over! Dat dat er wel degelijk toe doet!

De opbrengsten van de parkpas komen ten goede aan het onderhoud van diezelfde parken. Als ex-bezoekers van die parken deze pas gaan doorverkopen, betekent dit logischerwijze minder inkomsten en dus minder geld voor het broodnodige onderhoud met als gevolg, dat de prijs van de parkpas in de toekomst verhoogd zal moeten worden.

Dus, Mijnheer v.d. Meulen, bezint eer gij begint en overzie de consequenties van Uw actie. Bent U dan nog steeds van mening, dat U er goed aan doet deze pas te verkopen, gaat Uw gang, maar doet U dit dan liefst op b.v. marktplaats.nl, want hier bent U daarmee niet welkom. Maar dat had U natuurlijk al begrepen.

• Kaka

Hallo,

Ook wij zijn al weer een ‘tijdje’ terug van onze Canada reis. En wij hebben ook een parkpas die zich volkomen nutteloos voelt. Misschien kan een nieuw baasje onze parkpas goed gebruiken Wie wilt onze parkpas bevrijden uit onze plakboek? Prijs 45 euro (de dollarkoers was destijds iets ongunstiger). Geldig t/m september 2007.

groet,

Kaka

ps. ook oudere passen verkrijgbaar

• Canadarc

En weer iemand die gaat vertellen hoe een ander moet reageren!!!! Geweldig, wat een parkpas al niet kan veroorzaken! De heilige boontjes uit Nedeland zellen wel even vertellen wat we wel en niet op dit geweldige Canadavakantieprikbord mogen zetten!!!

• an

blijkbaar is het hier op het prikbord ook komkommertijd.

sneu voor sommigen , dat zij er prat opgaan dat zij ervan genieten om door te zeiken , hopen op heibel en er een wij ( in canada wonende) en zij (zure,gierige hollanders,hoezo generaliseren???? ) situatie van maken.

DAT IS DIT PRIKBORD ONWAARDIG.

heb altijd veel aan dit prikbord gehad, de vele goede adviezen/foto's en ook de goede humor!

mis nu het niveau van @nn B en John e.a. die iedereen in hun waarde lieten ook al hadden zij een andere mening.

• Maria

Travelhome heeft ons getild dat is geen zeuren maar de waarheid!!!, Ik tracht niemand af te zeiken Sjakie, succes met jouw aspiraties