GPS/TomTom

• Doubel Dutch

Maria schreef:

>

> ths voor het aanmoedigend bericht, de overige deskundige

> zitten in de komkommertijd :) (*_*)

Toch raar……

Je stelt een vraag, je krijgt antwoord van verschillende kanten en alleen datgene wat blijkbaar in je straatje past qualificeer je als waardevol/handig/aanmoedigend?

Ik denk dat de échte deskundigen je opmerkingen zolangzamerhand een beetje zat worden.

DD

• v. Lunteren

Zo'n laatste opmerking is niet alleen ongepast, maar raakt tevens kant noch wal.

• leraar

het wordt tijd dat het schooljaar gaat beginnen geloof ik… want double dutch vroeg iets en Maria schreef iets waar ze zelf iets in aangaf maar niet letterlijk schreef.

volgens mij terug naar de banken…

leraar

• Maria

v. Lunteren schreef:

>

> Zo'n laatste opmerking is niet alleen ongepast, maar raakt

> tevens kant noch wal.

Geachte Prikkers, het is zondag en de zon schijnt (nog) , neem niet alles op, mijn kanttekening was/is bedoeld met een lachend knipogje :) (*_*)

De T T ligt al klaar , evenals de bestelde parkpas en de Toronto citypas :)

• Sjaak

Maria is goed in het op afstand kwalificeren van mensen en vervolgens zelf topics starten waarvan de antwoorden al 100x besproken zijn…Op zich niet erg maar wel als je zelf op werkelijk alles en iedereen commentaar hebt en met name met plezier topics oprakelt door provocerende opmerkingen te plaatsen. Echt een zielig typetje en Canada (prikbord)-onwaardig.

Sjakie (zo was het toch, maria?)

• Berry

Heb nog een roadmap voor je,als de T & T het begeeft kun je deze ook nog gebruiken.

Berry

• Maria

Beste Berry,

uit het jaar 2001 heb ik the road atlas van Randy McNally in A3 formaat, uiteraard gaat die ook mee, de T T gebruik je met common sense , toch :) (*_*)

• jack

T&T het begeeft? Deze chinese supermarktketen zal het niet snel begeven. Tip voor reizigers T&T is zonder enige twijfel een van de goedkoopste supermakets in Canada…. Sommigen verkopen ook manuele navigatiesystemen.

http://www.tnt-supermarket.com/main-e.php

• Ada

Weet je, ik voel helemaal mee met wat je zegt. Ook ik prefereer een kaart op schoot, mijn eigen gezonde verstand en het ultieme vakantiegevoel van af en toe de weg moeten vragen. Geen punt. En in Canada kun je haast niet verdwalen. Behalve bij de grote steden. Dan zijn er momenten dat zo'n ding een uitkomst is. Toen wij de laatste keer grandioos verdwaalden bij Toronto en op het punt stonden onze binnenlandse vlucht te missen, twee keer de weg af zijn gegaan om de weg te vragen, nou ik verzeker je, toen had ik er wat graag één gehad.

Alles heeft dus twee kanten,

Groet, Ada

• Cor

Manuele navigatiesystemen?

Zo eentje heb ik nog op zolder liggen: een wichelroede :)

Cor