Vertrek met KLM vanaf Antwerpen Centraal

  • Simone

    Nou inderdaad!!!

    Geweldig dat ik dit lees! Ik wilde via Airtransat tickets boeken, dat zou ong. 1500,- zijn en dan had de terugvlucht een overstap.

    Liever rechtstreeks natuurlijk, maar bij KLM vanaf Schiphol is rechtstreeks 1800,- , dus had ik die ene tussenstop er wel voor over.

    Nu las ik dit allemaal, ben dus gelijk gaan kijken.

    Op KLM.nl is het Antwerpen Centraal-Calgary zonder tussenstop en Vancouver-Antwerpen Centraal ook zonder tussenstop en dat voor 1521,98…super!!

    Op KLM.be is het 1501,98, dus zelfs nog 20,- goedkoper!!

    Zelf woon ik in Rotterdam, maar mijn ouders slechts een half uurtje van Antwerpen..dus ik sta er zo! En met terugkomen ben ik ook zo weer thuis, want die trein neem ik natuurlijk never-nooit-niet!

    Mensen, ben zo blij met dit forum(:D..hier had ik zelf niet zo snel op gekomen en dus tijd én geld bespaard;)

    Bedankt

  • Simone

    Euhm..heb nog nooit online ingecheckt, neem t rijtje maar weer voor lief dan;)

  • ikke

    Voor een ticket dat goedkoper is, wil ik met plezier in de rij gaan staan!

  • Jet

    en omdat de rest van de wereld wel online inchecked zijn die rijen zo lang niet meer

  • monika

    De stop bij Airtransat is gewoon landen mensen inladen en er wordt weer verder gevlogen.

    Het is geen overstap zoals bijv bij Air Canada.

    Zelf zou ik er geen zin in hebben om eerst naar Antwerpen te reizen en dan met de trein naar Schiphol te gaan.

    En dat je je stoel niet kan reserveren via internet vind ik ook een groot nadeel.

    De kans is heel groot dat je dan niet bij elkaar komt te zitten en dan is het toch een lange vlucht.

  • Simone

    Kan je bij AirTransat eigenlijk een stoel reserveren? Ben dat op de site niet echt tegengekomen..of het is me niet opgevallen misschien.

    Wat betreft het reizen vanaf A'pen..daar heb ik geen moeite mee, maar zoals ik al zei kan ik daar met een half uurtje zijn.

    Het ligt eraan vanwaar je komt natuurlijk.

  • Simone

    monika Schreef:

    ——————————————————-

    >

    > En dat je je stoel niet kan reserveren via

    > internet vind ik ook een groot nadeel.

    > De kans is heel groot dat je dan niet bij elkaar

    > komt te zitten en dan is het toch een lange

    > vlucht.

    Monika,

    Naar aanleiding van jouw post heb ik even contact opgenomen met KLM.

    De stoelen zijn inderdaad niet te reserveren via internet, wel telefonisch vanaf 90 dagen voor vertrek.

    Dus aangezien het reserveren zowel online als telefonisch vanaf 90 dagen kan, heb je evenveel kans op de gewilde plaats.

  • Yves

    Wij gaan binnenkort met de trein naar schiphol voor een vlucht naar US.

    We weten dat we de trein moeten nemen, en hebben daar geen probleem mee.

    Maar: wat als er een aangekondigde staking is en de treinen niet rijden?

    Je gaat dan toch niet wachten op het station in de hoop dat ze misschien toch gaan rijden? Dan ga je toch met de wagen naar Schiphol en leg je de situatie uit, nee?

    Wie weet raad?

  • Jet

    de KLM misschien

  • Maria

    Een treinkaartje is toch niet verplicht?, je kunt ook een klm taxi regelen? of je laat je wegbrengen :)