familie zoeken in canada

  • ros rony

    Ik ben op zoek naar de nazaten van Theofiel Noet.

    Mvg.

    Ros Rony.

  • Jet

    Lees de andere berichten eens door, daar staan tips hoe mensen te vinden.

    Op de Canadese televisie wordt je ook doodgegooid met reclame over www.ancestry.ca.

  • nol de blieck

    ik ben op zoek naar twee half broers in ontario toronto de naam is bijkerk voor de rest weet ik niets bij voorbaad dank.

  • Jet

    Ik begin me een beetje te irriteren aan de berichtjes die hier de laatste tijd neergezet worden. Het zijn zo langzamerhand geen vragen meer maar opdrachten. Dit forum is geen databank of zo waar je neerzet wie je zoekt en dan komt er vanzelf een antwoord uitrollen…………En het zou natuurlijk wel heeeel erg toevallig zijn als er op het prikbord mensen zijn die de gezochte mensen persoonlijk kennen.

    Dus voordat je een bericht plaatst: lees eerst eens de diverse antwoorden die al geplaatst zijn over hoe je in Canada mensen kunt zoeken, bv via het telefoonboek of via websites voor stamboom-onderzoek en ga dan zelf eens op internet spitten. En als je er dan niet uitkomt en hulp nodig hebt, is het misschien wel zo vriendelijk om een vraag te stellen en misschien alvast wat aanknopingspunten te noemen of kenbaar te maken welke pogingen je al ondernomen hebt.

  • toon Michiels

    Ik zoek de fam. T.van der Ligt-Verdijk in Canada

  • Toon Michiels

    toon Michiels Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zoek de fam. T.van der Ligt-Verdijk in Canada zij zijn inmiddels allebei overleden enkele jaren geleden.

    Ze zijn rond 1955 geemigreerd vanuit Nederland.

  • hamza hasnawi

    M.A. Alblas Schreef:

    ——————————————————-

    > Wie kan mij iets vertellen hoe je personen opzoekt

    > in canada.

    > Ik benop zoek naar een oom van mij Koos Alblas,

    > waarschijnlijk leeft hij

    > niet meer want hij zou ongeveer 90 jaar nu zijn.

    > Maar ik weet dat zijn oudste zoon ongeveer 63, 64

    > jaar oud moet zijn hij heet Adrie

    > hij heeft ook nog een jongere broer die zijn naam

    > weet ik niet meer

    > Ik weet dat er ongeveer 46 adressen zijn op de

    > naam alblas.

    > Graag een tip om deze familie op te sporen.

  • vansteenkiste jacqueline

    ik ben een kleindochter van roger vansteenkiste ( 7.12.1913 - 25.04.1988), zoon van jules vansteenkiste-elisa vanneste (late 1800 -jaren) uit west-vlaanderen, regio wevelgem.

    samen met een dochter van roger, proberen wij een stamboom op te stellen van de familie.

    wij zijn, namelijk, op zoek naar overgebleven familieleden (kinderen en bijhorende kleinkinderen) van Gaston Rebry, die destijds (eind ‘50- begin ’60) naar montreal verhuisde.

    gaston rebry, wielrenner, was gehuwd met martha vansteenkiste (zus van roger hierboven vermeld) en samen hadden ze vier kinderen.

    dit gezin verblijft vermoedelijk in canada? quebec? montreal?

    twee van hun zonen luisteren naar de namen, jacques en gaston (toky)rebry. verblijfplaats niet gekend.

    een dochter heet nelly en woont nog steeds in belgie.( maar beschikt ook niet over de nodige gegevens)

    een tweede dochter luisterde naar de naam jacqueline rebry en was gehuwd met Patrick leutner. gehuisvest in montreal.

    jacqueline kreeg op haar beurt twee kinderen, storm(e)? en miles leutner.

    kan iemand (familie of vriend van de familie in canada) ons hierbij helpen om eventueel , via e-mail, of skype, in contact te komen om ons werk tot een goed eind te brengen?

    graag reactie als dit je enigszins bekend voorkomt.

    contact graag via e-mail op volgend mailadres vansteenkiste.jacqueline@telenet.be (dochter roger vansteenkiste)

    alvast bedankt

  • alex van der laan

    ik zoek mijn halfzus.zij weet volgens mij niets van mijn bestaan.

    Haar meisjesnaam is Hillechiena Beatrix Irene Steenstra.

    geboren in Groningen-Nederland op 8 september 1941.

    Haar moeder is Louiza Johanna Datema geboren op 2 april 1908

    overleden in canada in juni 1997 op de leeftijd van 89 jaar.

    Haar vader (ook mijn biologische vader) is Albert Steenstra.

    Geboren op 3 september 1908 en gefusilleerd op 21 januari 1945 te Groningen in Nederland.

    Voor zover ik het weet woont zij in canada maar waar?

  • Ankie1

    http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=hillechiena%20beatrix%20irene%20steenstra&source=web&cd=3&ved=0CF4QFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.js.emory.edu%2FBLUMENTHAL%2FFogelman.html&ei=rrDjT6KTCenN6QGatNGWCg&usg=AFQjCNGR71qYK5-MFnymCGrOQA4fxPEVyA&cad=rja

    Zou dit dezelfde Beatrix kunnen zijn? Ergens driekwart naar beneden vind je haar naam.