Mijnheer v.d. Meulen is overal welkom, de pas wil ik wel kopen voor Euro 15,oo
Goed, ik wordt aangesproken. Gaat-ie dus:
Het prikbord is er voor iedereen. Dus ook voor mensen die hun pas willen verkopen. Heb ik daar een mening over? Misschien, maar dat doet er niet toe.
Iemand die zijn pas wil verkopen houdt zich - zo zonder meer - aan de regels van het prikbord. Dus geen reden het bericht te verwijderen.
Wat jullie allen weten, is dat sommigen zo scherp reageren dat dat weer wel reden kan zijn om het bericht te verwijderen. Of dat de plaatser van het beginbericht mij gaat vragen om het er maar van af te halen. (gebeurt regelmatig)
Laat iedere poster in zijn waarde, en ga er niet bij voorbaat van uit dat berichten te kwader trouw worden geplaatst.
Canada is mooi, zowel met- als zonder pas.
Bert
Double Dutch schreef:
>
> orka schreef:
>Heb jij verstand van azijnpissers?En spreek jij namens het Canadeese volk?Knap staaltje!Kanp dat jij praat voor Brenda.Ga wat nuttigs doen, en neem het fatsoen aan van de Canadezen. Klaar nu?
> > Dat jij me niet wilt zien is jammer
>
> Ik denk dat je Brenda een beetje verkeerd begrijpt, Orka.
>
> Brenda schrijft niet dat zij persoonlijk je niet wil zien,
> Brenda zegt dat het Canadese volk niet zo zit te wachten op
> azijnpissers die voor een dubbeltje op de eerste rang in de
> mooie natuurparken willen zitten.
>
> Ik denk trouwens niet dat Brenda de eerst komende tijd nog
> naar Frankrijk komt.
> Ten eerste zitten daar teveel Nl-ers en ten tweede is het
> veeeeeeel te ver
Sorry Bert, maar ik ben het niet met je eens.
Ik vind het ongewenste reclame, en een ongepaste en kwetsende tekst. En uitermate negatief.
Door de tweede hands verkoop van deze passen krijgt de Canadees een grotere belastingdruk, en dat vind ik kwetsend in mijn portemonnee.
Verder vind ik het ongepast om voor die paar rotcenten (wat kost het nou helemaal op een geweldig mooie vakantie??) dit prikbord overhoop te halen.
Je bent niet verplicht een parkpas aan te schaffen, je kunt prima in Canada op vakantie en NIET naar de nationale parken gaan, als je dat financieel niet zou trekken. Er zijn zoveel meer mooie dingen te zien, GRATIS.
Verder vind ik het een gebrek aan klasse om zo'n pas op een prikbord te proberen te verkopen. Doe dat lekker op Marktplaats of E-bay.
Wellicht is het handig om (als koop en verkoop van spullen hier gepast is…) een aparte pagina voor dit soort dingen te maken, dan hoeven wij ons er allemaal niet aan te ergeren.
In ieder geval…
Iedereen heel veel plezier in het prachtige Canada, geniet van de natuur, heb respect voor haar inwoners, ruim je rommel op, en koop je eigen parkpas voor de volle mep ;-)
Groetjes,
Brenda.
Jeetje Brenda, moet je nu echt het laatste woord? Ook al begrijp ik je mening en zou ik ook mijn pas niet verkopen, ik vind wel dat je heel graag te koop loopt met jouw mening. Moet je nu werkelijk altijd iedereen vertellen hoe die zich in jouw ogen hoort te gedragen? En wat je ergernis betreft, die kunt je altijd wel bij de ander leggen, jij bent degene die er meteen weer bovenop springt. Als er ergens te rellen valt ben jij steeds van de partij, dus, kijk eerst eens naar jezelf. Jouw gezeur stoort mij.
Ada
Hee Ada, zeurpiet! Je hebt niets nuttigs te melden maar wil wel ff de boel weer opstoken. Waarom zou Brenda haar mening niet mogen geven en jij nu wel? De heilige boontjes kunnen er weer wat van.
Als het over die achterlijke campers gaat en elke keer hetzelfde achterlijke rondje BC is alles okay maar owee als het prikbord eens gebruikt wordt waar het voor is. Namelijk het achterlaten van berichten voor deze en gene en de antwoorden daarop. Nergens staat dat er niet gediscussieerd mag worden over verkoop van parkpassen, nergens staat dat iemand niet zijn mening mag geven. Er staat ook nergens dat je je parkpas niet te koop mag aanbieden.
En even voor de goede orde Adaatje……… Het was ene Orka die begon met aanvallen richting Brenda, dus komt daar lijkt mij heel logisch reactie op.
Brenda schreef:
>
>
> Door de tweede hands verkoop van deze passen krijgt de
> Canadees een grotere belastingdruk, en dat vind ik kwetsend
> in mijn portemonnee.
>
Uiteindelijk gaat het Brenda dus gewoon om haar eigen portemonnee.
Zie haar eigen tekst hierboven.
Zo de aap is uit de mouw volgend onderwerp.
alex
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?