Hallo Marina,
het reisdagboek kijken we op dit moment niet veel op dus vandaar dat er geen reactie is gekomen (sorry).
De tarieven zijn in 1e instantie inderdaad hoger dan bij een reisagent maar ik heb geen nederlands reisburea of reisagent gevonden die aan mij een 5th-wheel kon verhuren in de maat die ik wilde.
Ik heb eerst bij Alldrive een qoute aangevraagd en hier niet direct op gehapt.
Ze nemen op een gegeven moment vanzelf contact met je op (via mail) en proberen je over te halen om zo snel mogelijk bij hen te boeken en aan te betalen.
Door dit "spel' te rekken en niet meteen toe te happen heb ik 20% korting op de huurprijs gekregen,de personal kits en standaarduitrusting niet hoeven te betalen,de campingstoelen erbij gekregen en de meest luxueuze 5th-wheel (luxury trailerhome) meegekregen terwijl ik de gewone (deluxe trailerhome) betaald heb.
Zoals je op de foto's hebt kunnen zien was dit geen kinderachtige 5th-wheeler in combinatie met de Dodge Ram 3500 pick-up.!
Ik heb er zeer van genoten om met deze combinatie te rijden en heb als chauffeur hier dan ook totaal geen moeite gehad.
Ik weet niet of iemand van jullie hier ervaring mee heeft maar er zijn wel een aantal zaken waar je terdege rekening mee moet houden als je met zo'n combinatie de weg opgaat.
Mocht je hier meer info over willen ontvangen dan hoor ik het wel weer.
Mijn tip nogmaals aan jullie is vroeg boeken maar niet direct toe happen want dan valt er veel korting uit te halen.Ze willen natuurlijk graag alle units al verhuurd hebben voordat het seizoen begonnen is.
Wij hebben deze combinatie bij Alldrive in Vancouver gehuurd en zijn zeer vriendelijk en netjes behandeld geworden,over de vestiging van Alldrive in Calgary hoor en lees ik wel eens andere verhalen.
Groetjes,
Gabriel.