Hoi,
Wat leuk dat jullie ook plannen hebben om met een 5th-Wheel op pad te gaan.
Ik weet de exacte maten ook niet maar volgens mij zijn het twee eenpersoons bedden. Maar dit is volgens mij wel te achterhalen.
Er zit geen generator in. En deze zijn er ook niet, te duur, voor de verhuurmaatschappij.
Maar wil je op een natuurcamping staan dan heb je gewoon stroom daar zijn ze op berekend. Laat je de auto dan ervoor staan en je koppelt deze niet los dan heb je nog meer stroom. En over het verbruik, auto rijdt op diesel, de hele combinatie gemiddeld 1 op 5, en zonder alleen de auto 1 op 10. Dat hangt er wel vanaf als je bv een weg alleen maar in de bergen rijdt dan gebruikt hij iets meer. Wij waren wel veel voordeliger uit als het jaar daarvoor met de camper. Alleen als je met de ferry gaat ben je duurder uit onze combinatie was totaal 14 meter. Wij hadden de 28 ft. Het rijdt geweldig , de auto is super heel veel ruimte achterin ook kan je heel relax met 4 volwassenen in zitten. Wij hebben onze voor volgend jaar net vorige week weer vast gelegd. Het is ons dus prima bevallen. Heel veel succes en als je foto's wilt zien dan geef je maar een seintje dan stuur ik er een paar door.