Huurauto wassen?

  • Ed

    Ligt ook aan de verhuurder, wij hoefden bij Fraserway de buitenkant niet te reinigen, binnenkant wel sopje gegeven, maar dat had uiteindelijk ook niet gehoeven. Bij terugkeer bij de Fraserway ging de camper na korte tijd dan ook door de eigen wasstraat. Ik denk dat ze zo willen voorkomen dat de auto/camper onder de krassen komt van alle privé schoonmaakacties…..

  • Jos

    Ik ben al in diverse landen geweest en heb nog nooit een auto gewassen in hoeven leveren .

    De tank vol en de losse rommel eruit en nooit 1 probleem gehad .

    Jos

  • loes

    afgelopen maart in zuid afrika een auto van Budget gehuurd en daar stond wel degelijk in het contract dat als de auto extreem vuil ingeleverd werd, er kosten in rekening gebracht zouden worden.

  • Maria

    Cees: ik betrek er campers bij, dan is de topic iets breder,

  • Jet

    maar de vraag gaat over huurauto's dus waarom zou je het topic breder willen maken ??

  • Maria

    Jet Schreef:

    ——————————————————-

    > maar de vraag gaat over huurauto's dus waarom zou

    > je het topic breder willen maken ??

    Het percentage Ca bezoekers welke met een camper rijden is redelijk hoog, zo sla je twee vliegen in een klap.

    Ook huurauto,s brengen we zuiver terug :)

  • Willem

    Huurauto's/campers, een pot nat.

    En dat is wat Ankie1 en Ikke, WILLEM, bedoelen. Als jij je auto/camper te smerig inlevert dan kun je er donder op zeggen dat je een rekening krijgt voor het schoonmaken. Volgens mij staat er idd zoiets in het kontrakt.

    Maar zoals het mij wel eens vaker opvalt in verschillende postings, de Nederlander is over het algemeen een asociaal volkje soms. Het idee " oh, wat kan mij het schelen, dat ding wassen ze wel weer hoor, de prijs die ik voor de huur betaal is hoog genoeg in mijn ogen" kom ik wel eens vaker tegen. Het antwoord wat sommigen hier plaatsen lijkt verdacht veel op wat ik net neerpen.

    Wat is het probleem nou helemaal eigenlijk? Doe normaal, geef dat ding een wasbeurtje, hoeveel kost dat nou eigenlijk? Zeker voor een auto. Het is een kleine moeite om dit even te doen.

    En eigenlijk is het zowiezo al een beetje asociaal om een topic als deze op een pb te zetten. Als je ook maar een heel klein beetje fatsoen in je donder hebt geef je dat ding gewoon een wasbeurtje.

  • Peke

    slecht geslapen?

  • ikke

    @ Willem: Je betaald voor het schoonmaken van de auto, was jij ook je borden en bestek af in het restaurant? Het heeft weinig met asociaal te maken maar meer waar je voor betaald. Maar wanneer je je er goed bij voelt mag je de auto natuurlijk altijd door de wasstraat halen. Wordt niemand kwaad om.

    De vraag was of het VERPLICHT is. En daarop is het antwoord NEE, behalve wanneer het expliciet in de overeenkomst vermeld staat hebben wij gemerkt in alle landen waar wij een auto hebben gehuurd. En dat is op bijna ieder continent en zeker in Noord Amerika.

  • Willem

    Neuh, jij misschien?