Huurauto wassen?

  • Jet

    En waarom moet jij er dan nog een preek over houden en Nederlanders een asociaal volkje noemen met een mentaliteit van “we betalen al genoeg, dus doen we het niet”.

  • Jet

    En zo meteen komt er nog een preek dat je de benzine toch echt wel helemaal vol had moeten gooien want het is typisch asociaal Nederlands om net niet een liter meer benzine er in te gooien…………….

  • Jet

    En dan zeker op marktplaats doorverkopen ? :)

  • Trix

    Wij rijden op het ogenblik in Canada rond in een RV van Fraserway en kregen bij het ophalen van de auto expliciet te horen dat we hem alleen aan de binnenkant met de stoffer hoefden te doen. Verder niet, ook aan de buitenkant niet. Daarbij ga ik er voor mezelf van uit dat ik hem net zo onderhoud als mijn eigen caravan thuis. Het is bij Fraserway dus niet nodig hem helemaal gesopt in te leveren.

  • Peke

    Dat is ook wat ik dacht.

    parkpassen en auto wassen wat een gezeik.

  • Peke

    Laat Willem maar.

    Die had toen een slechte dag

  • Peke

    Bij Canadream waren ze toen we de camper inleverde met een man of 4 de hele buitenkant aan het doen.

    We hadden een witte pick up die ik op een camping ff met een paar emmers water een beetje had opgefrist (al was het maar om weer lekker in die patserbak rond te toeren)

  • Astrid (Canada)

    Tjonge..wat een postings op een eenvoudige vraag.

    Bij ons is het andersom, wij huren altijd een auto als wij naar Nederland gaan, we leveren hem ongewassen weer in en tanken de auto vol bij het tankstation bij Amstelveen..en rijden dan door naar het vliegveld….dus ook bij ons is de tank niet afgetopped op moment van inleveren.

    Tuurlijik haal je de losse rommel eruit, maar soppen is niet nodig, want vertelden ze ons ooit, ze moeten het zelf doen om zeker te weten dat het gereinigd is…want een auto kan schoon lijken maar het niet zijn.

    Dus Bart..lekker rijden, ramen schoonmaken als het nodigis voor beter zicht en voorral lekker van je vakantie genieten.

  • Jet

    Ach soms is een beetje zeuren en zeiken ook wel eens lekker, als we alleen maar serieuze berichten posten wordt het ook zo saai.

    Cheers ! :)-D

  • Elly

    Het past eigelijk niet bij dit onderwerp , maar een huur auto boeken ? Welke verhuurmaatschappijen bv. ?