Huurauto wassen?

• loes

hertz, avis, budget, sunny cars, rentalcars, eautohuur. ik heb zojuist bij hertz geboekt voor amerika, hebben tot vandaag een sale, dus scheelde 20% en was de beste deal omdat zij geen drop-off charges berekenen. dat zijn kosten voor als je de auto op een andere plaats achterlaat. rentalcars bracht daar bij de eindberekening dan wel weer 50 euro voor in rekening. prijs is niet altijd het belangrijkste om naar te kijken, maar ook de voorwaarden. er is hier al vaker over gediscussieerd, dus kijk even terug bij de onderwerpen.

grts

• Elly

Oke , dank je wel . Sommige verhuur maatschappijen , moet je mailen voor langer als 30 dagen , wij gaan 35 dagen !!

En idd , met one-way kosten zit ik ook te vergelijken nu .

Ik heb nu weer een ‘rijtje ’ , er zitten er nog tussen die ik nog niet heb gehad nu .

• Peter W

>hertz, avis, budget, sunny cars, rentalcars, eautohuur.

waarbij: hertz, avis en budget verhuurbedrijven zijn en: sunny cars, rentalcars en eautohuur brokers (tussenpersonen) zijn.

De prijzen zijn makkelijk te vinden MAAR de voorwaarden en mogelijkheden zijn niet hetzelfde. Bij brokers kan meestal meer. Ik ken rentalcars niet en heb met de 5 andere alleen maar goede ervaringen gehad.

Wij huren bij Hertz tenzij dat niet lukt (wij gaan standaard 62 dagen op reis) bijv omdat er geen prepaid tarief is (voor dat type in die plaats) Of omdat Hertz tot nog recent niet in Thailand zat. Via eautohuur krijg je dan een Avis autotype die bij Avis zelf in de oppikplaats Phuket niet te huur was. In de US wijken we zonodig uit naar: www.usareisen.de/.

Overigens bleek bellen met Hertz ook wat op te leveren (er zat een fout in mijn profiel nog vanuit de zakelijke dagen). Maar bellen heb ik een p. hekel aan. Maar als je naar Australie gaat moet je vaak bellen omdat het met Internet daar nog een ontwikkelingsland is.

• loes

Peter, rentalcars is zelfde als eautohuur, dus onderdeel van booking.com heb afgelopen mrt bij hen geboekt voor za (auto van budget) en werd allemaal keurig afgehandeld, dus zoals het hoort.

• Elly

Klopt Loes , heb net gekeken !!!!!

• Willem

Nog een paaseitje erbij jochie?