Huurauto wassen?

  • Willem

    Duh, dan staat er toch precies wat er al gezegd word, of niet dan? Tjonge, hoe kun je een topic strekken zeg.

    Het is niet verplicht tenzij het in het kontrakt staat, dat kan een kind wel snappen lijkt mij.

  • Jolanda

    Wij hebben vorig jaar de huurauto wel gewassen tijdens onze vakantie we hebben er zelf plezier van gehad, het is toch fijner om met een schone wagen rond te rijden!! Zeker je ramen tussentijds even wassen voor je eigen plezier.

    Groetjes Jolanda

  • loes

    wij kregen vorig jaar van hertz, in montreal, een auto mee die zeker aan de binnenkant mischien nog nooit schoon gemaakt was - behalve dan mischien het groffe vuil zoals papiertjes enz. geven zelf dus ook niet echt het goede voorbeeld.

  • Vin.

    Dat je de auto vies meekrijgt vind ik wel schandalig

    Zeker voor een gerenomeerd bedrijf als hertz

  • Maria

    Je neemt een auto of camper niet mee als hij smerig is cq je neemt in het contact op dat je de auto camper laat wassen op hun rekening.

    Wij leveren altijd geleende spullen schoon in of geven geleende spullen schoon terug:)

  • loes

    ging daar in het centrum van de stad niet zo vriendelijk aan toe. het was erg druk op de maandagmorgen, er liep niet even iemand mee, want het regende pijpestelen. en toen ik op een rustig moment even goed keek, viel het me op dat dit duidelijk stof en vuil van lange tijd was.

  • bart1966

    ondertussen zijn we terug thuis. De auto hebben we zonder te wassen ingeleverd (het was zelfs een witte, maar het vuil viel goed mee). De tank was zelfs niet meer helemaal vol maar gelukkig gaf de naald nog bij na vol aan en ze hebben geen kosten aangerekend. We reden met een Chrysler 300S van Budget gehuurd op P E T Montreal (YUL)

  • Peke

    En intussen is dit 1 van de domste topics op het forum.

  • Vin.

    Ah joh, weer eens wat anders dan die domme parkpassen :)-D

  • Maria

    Vin. Schreef:

    ——————————————————-

    > Ah joh, weer eens wat anders dan die domme

    > parkpassen

    :)-D

    O Vin wil het weer over parkpassen hebben, ik heb er geen te koop liggen :)(tu)

    ps: kun je een parkpas via internet bestellen bij NP Ca ?X(